2015年1月10日 星期六

Ingress 週記 014 - 再戰鵝峰(04-01-2015)

04-01-2015

打左兩次, 今日目標只有一個, 就係完成九龍連走, 所以就係搵一個天氣好既一日!

本想咁講, 但有人遲到, 所以我之前就可以係附近行一陣
彩虹站周邊都有好多舊屋邨, 亦有好多我未HACK既PORTAL, 所以都唔算太差
大多數都係呢D屋, 有個好大既天井~通常呢D天井都會比D人用黎做唔好既野, 例如跳下野, 或者丟下野咁啦....

等左半個中, MR.A終於黎到, 一齊沿天橘向上行, 雖然每每都諗住用出貓方法完成,好似用某D APP飄上去, 又或者搭的士上百花林先開始行等等

但今日...我地都係決定用自己對腳由山腳地鐵站步行上目的地!

想停想走, 但更想上山
天氣好到不得了, 終點都一直係眼中
天氣好, 原來連西貢都睇到
番到我地要上既地方,估都估唔到, 就好似係卡關睇攻略果個感覺, HI! 咁唔明顯, 鬼知係呢度咩!
P.S. 入口前有一小石寫上"328" 上飛鵝山PORTAL有4條路, 最易就係呢條東路~

雖然係最易, 但係呢邊D路都真係好爛, 要好小心上落























↑每每見到呢個畫面都好想笑佢, 抵佢死, 行得咁高~HAHA~

更明顯睇晒成個西貢啦
上到黎, 真係舒服到不得了

見到呢個太陽, 真係感動到不得了, 我地足足行左三次, 終於都就黎到呢個MISSION最後一個PORTAL啦



上到黎, 一邊係高樓既九龍, 一邊係村屋既西貢, 仲睇到ATV舊廠添(強力恥笑)


頂唔順, 訓下直昇機坪先
呢邊係盡頭啦, 無力就唔行過去啦, 免得係下面見
呢一個就正正係最後果個PORTAL, 亦代表住我地完成左九龍連走, 如果要我行多次, ...冇咩可能一次過行晒啦
_________________________________________________________________________

今日成績:

伸延閱讀: 分享科技與遊戲 by HKGoldenMr.A - <Ingress 遊玩記錄 - 2015-01-04>
http://hkgoldenmra.blogspot.hk/2015/01/ingress-2015-01-04.html

沒有留言:

張貼留言