2015年1月1日 星期四

Ingress 週記 013 - 寂靜山嶺(25-12-2014)

25-12-2014

話說上次(12月22日)我地未玩得完九龍連走呢個MISSION, 兩光棍係聖誕呢個普天同慶既日子之下, 決定再度上山完任, 下圖藍色交叉位置為呢個MISSION最後一個PORTAL.



天有不測之雲風, 自己又冇睇天氣報告, 一上車就開始落毛毛雨都真係凍到痴根.

常言道, 係邊度HIHI, 就要係邊度企番起身, 所以我地係同一個位置上番山
但我地打腫臉充胖子(唔知呢句係咪咁用), 我地好白痴咁唔搭小巴上慈雲山, 然後一句「玩INGRESS緊係要用腳行」呢個籍口, 結果黎到今日既起點已經消耗左一半體力啦~

一路毛毛雨, 一路行泥路, 對鞋唔洗唔得, 個人都落湯雞咁

由地鐵站起計, 行左個半鐘, 終於行番上軌道啦
但雨亦隨著時間冒流逝, 越落越大, HI! 去到下一個PORTAL
用黎確定位置同方向既山上設備
黎到呢個位, D雨仲大粒過我既拳頭, 我上次行到膝頭痛, 今次用黎固定自己膝頭用既三角布都比我戴係頭上擋雨. 係呢D麻煩又危急既時候, 最好緊係快快手搞掂佢啦, 點知你想既野就係都唔會比你中, 呢個MISSION PORTAL既範圍內突然收唔到訊息, HI!花左好多時間SHARE WIFI, REBOOT GAME, REBOOT PHONE之後, 半個鐘過去, 先隱隱HACK到一下, 之後又冇訊號, 但好既係我地可以繼續, 否則真係要立即收兵.




唔覺唔覺, 行到冇咩雨都應該加速上路, 但見到呢D景就一定要停一停睇下架啦~
行到呢度, 睇到下一個PORTAL呢~


行左好耐就到左呢度, 呢度係邊, 我都唔知, 總之係山上

穿過左一大段山路, 終於到左馬路啦~
獅子會亭


有條似樣既路行, 但唔好既地方係有車行, 加上又大霧, 如果唔係噪, 我地都唔知有咩時間有車黎
漸漸進入飛鵝山範圍, 溫度真係凍到痴肺, 剛好又係果D衫, 我諗起係神戶六甲山滑雪果個狀態, 係香港都FEEL到, 你話幾凍呢

飛鵝山既路係岩岩好食正風, 我地逆風而上,到了大老山上, 能見度慢慢減少, 最低只得番十幾米








 逆風而上最辛苦係呼吸困難, 好彩有野食, 可以拎果個包裝當氧氣袋, 係咪好聰明呢~~





去到果個位, 我地穿過百花林, 就一直落山啦, 呀......好大雨, 得番一個PORTAL先完到果個MISSION, 有兩個經驗登山客就叫我地唔好再上

但又想又唔想放棄既我地, 試試由西路上



順便比我UPV同UPC多幾個之後, 都係覺得天雨路滑, 所以放棄左啦, 打埋下面彩虹果D就走啦, 鬼叫我地冇做好資料搜集咩...今日完, 下次再續


P.S.以上兩圖為本人於2015年1月1日更新的

伸延閱讀: 分享科技與遊戲 by HKGoldenMr.A - <Ingress 遊玩記錄 - 2014-12-25>
http://hkgoldenmra.blogspot.hk/2015/01/ingress-2014-12-25.html

沒有留言:

張貼留言