2014年12月22日 星期一

Ingress 週記 012 - 九龍連走(22-12-2014)

22-12-2014

久違冇星日出動ingress了~今日為左要完成<九龍連走>呢個mission, 係時間要走一趟啦

不過我上午有事做, 今日四點半中先係金山出發, 應該冇問題吧


鷹巢山呢一part之前都黎過, 就係之前諗住做「守護者章」既地方, 不過宜家呢度開發左, 唔再合適做, 所以都係用黎upv & upc 啦~~



 

座山又上又落, 上親都係咁直, 落親都係咁斜, 膝頭都痛

行既沿途都可以望到整個九龍半島
每次都覺得原來香港真係細得可怕, 平時要數十分鐘車程既距離, 咁樣一睇就睇得晒

去到畢架山果度, 其實個天已經好黑, 所以見仲有光, 試下既多d相, 誰不知呢個世界有bugs, 我想影全境, 但最左手邊有一part係我影極都唔得, 所以張全景就變成咁


夜晚六點幾, 個天真係黑晒, 我同呀a只有一個電筒......d風又大, 其實我已經有好幾次想落山, 但行黎行去都只得一條路, 仲一路向上, 越黎越斜, 都真係好危險

最危險係呀a周圍影, 如果影到d飄下飄下又發青光果d呢, 唔該搵佢就好啦


晚上七點半, 天色已暗, 狂風嘯嘯, 我同mr.a到左獅子山頂一覽香港, 兩邊又冇圍欄, 我都只係坐低身行, 點知見到有兩個影相既, 企係懸崖邊影光畫 (唔知係咪想寫普選呢?haha), 我地就真係冇佢地咁夠薑

不過係呢個荒郊野外之中, 見到有其他人存在, 其實都幾溫暖




休息過後, 繼續上路啦, 因為真係好凍

過左個半中之後落到慈雲山, 打埋呢區之後, 今日活動完啦~~

冇錯, 我地係未完成mission既, 所以下次繼續~!

今日成績


伸延閱讀: 分享科技與遊戲 by HKGoldenMr.A - <Ingress 遊玩記錄 - 2014-12-21>
http://hkgoldenmra.blogspot.hk/2014/12/ingress-2014-12-21.html

p.s. 我有聖誕禮物~~hahaha~


好開心啊~
要整好佢都要花d時間呢~番到屋企有野做啦~~

沒有留言:

張貼留言