2014年11月16日 星期日

Ingress 週記 009 - 休息一下(16-11-2014)

16-11-2014

唔知係我地計錯, 定係雙倍期延長,總之呀A就係咁叫我衝LV11

因為GOOGLE突然話兩周年既飛機章除左銅同銀, 宜家有埋金(LV11), 白(LV13), 黑(LV15)

photo from ingress official facebook page


佢話睇個勢, 似係當升LV既一個章, 咁就省一個金章既時間啦~

HI, 你條HIHI比我抖下得唔得呀~~~HAHA~

得! 原因係我已經係LV11了~



大家都已有兩三個金黎講呢, 升UPC係最可行, 只要夠彈, 然後去一個新地方打就可以, 不過同呀A爭UPC拎金係好麻煩, 因為唔係成日都遇到有藍人同我地一齊打, 所以我地都要各有各打.

知道上星期呀A自己上圓玄打左百幾粒UPC, 我都冇上, 我決定下次係JAR三個一齊果陣先上, 所以我自己就去睇左唔同地方打, 最後係葵興既小公園完成了~

先睇左今日開始既PROFILE先:


係雙倍時期, 不停都係自己打, 其實都打得有D悶, 但我個人性格有少少奇怪, 唔知點解反而升左LV11之後, 我仲起勁, 冇壓力咁打AP番黎, 結果唔到兩日, 我個ITEM倉又打回原型.

不過真係辛勞太耐, 今個星期係我要求要休息 (第一次係J要休息, 之後係A, 最後係我R), 希望下星期開始番啦好嗎?

今日同舊同學係大埔踩單車, 成年冇踩, 估唔到手車都還可以, 因為上次都有係JAR既時候去過大埔, 而且掛住打機又唔好意思, 所以最多都係按左兩下

一點半踩到六點, 去左科學園(下次要UPV), 又去左工業村(都係下次UPV) , 最有趣既都係踩長命斜上慈山寺睇觀音像


本以為呢度一定好多PORTAL, 好似黃大仙或者志蓮淨院, 點知呢度一個都冇, 因為呢度唔對外開放, 要參觀都要約, 咁寸! 宗教都唔係門常開既~

但反正都影相, 整番一兩個NEW PORTAL先~~

及後, 我地食埋M記做DINNER, 我終...於...食到超級隊長包啦!!

此為M記官方圖片


我真係好期待, 薯餅加煙肉, 你能夠忍手嗎?

再加上芥末同黑椒汁完美配合, 如果D包皮係脆身, 呢個包真係可以加入我個「全套餐單」, 或者宜家加入都得.

我第一次覺得有M記既包係我覺得好食, 完全喚醒我體內既美食細胞, OPENRICE有冇得比我寫M記既食評?

--------------------------------------

番到元朗屁眼行, 又巧遇藍人, DEPLOY WAR左20MINS, 最後得出以下成果:



ITEM又缺貨啦~

沒有留言:

張貼留言