2014年10月27日 星期一

Ingress 週記 006 - 雙倍獎賞(26-10-2014)

26-10-2014

wow~ingress兩周年, 特別呢兩個星期有雙倍ap, 3倍彈同腳, 好多人話係呢個時候應該要停戰唔好炸野, 但我覺得不同意, 如呀a一個幾好既比喻, 「減價先黎儲錢」, 比你hack多d野, 上限咪又係2000個items, 何苦呢?所以我一定係炸的!

正因為呢個雙倍周, 加上個星期玩得少, 我地今日要早早的開始, 晚晚的結束



今日亦係為upv而戰, 所以去到寶林呢d離我遠d既地區




雖然係寶林入面都好多portal, 但見到科大有個mission, 想做埋去, 眼見地圖話果邊山路好似好近咁, 一於行山番學去


但果個門口比較唔明顯, 係一個垃圾站同私人屋中間既一個樹叢後面, 原來就係入口

中途仲有個廢墟

仲有好多分叉路, 只要各上行就係啦!
穿過山墳之後就有現代石屎路啦~
上到上面之後, 經過邵氏片場後

就到科大啦, 我第一次黎科大, 其實呢度真係好天然, 海風大得很

科大的火雞


而且每各下走之後, 見到原來自己係十幾層高上面, 再落到底, 一望, 原來自己又係另一個十幾層高之上, 明唔明我講咩??


係呢個ingress平面圖上面d portal好近, 原來要又上又落, 最灰係科大既mission係「???」, 我地搵唔到第三個位係邊度, 不知不覺間已經過左4個鐘啦, 所以搭番車落去


其實好多野, 但唔詳講, 因為好長, 係坑口一直掃, 仲匯合埋jesse老豆, 你話有幾可可以出街打機打到見到人地老豆, 仲要係一齊繼續打機呀, 不得了~


之後都7點左右, jesse係老豆既監視下, 今日去到呢度而已, 我同呀a繼續下一站 -- 尖沙咀


尖沙咀有個好處, 就係有兩個mission都係同一個地方, 彌補番我地今日係科大完成唔到既mission





今日成績:


好耐都未試過爆item啦
玩到冇電

p.s. 佔中活動而今, 政府惡行越爆越多, 但無知既奴隸市民仍然講學生既不是, 好彩未來是屬於我地下一代的, 迂腐既上一代已經放棄左自己既腦, 決定唔用, 不過呢樣野我都唔係有佔中先知, 細細個我已經同人講「長輩」並唔係值得專敬既原因, 如果你係有道理, 即使你細過我, 我都一定聽.

 伸延閱讀: 分享科技與遊戲 by HKGoldenMr.A - <Ingress 遊玩記錄 - 2014-10-26>



沒有留言:

張貼留言